* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Polacy nie mają ochoty i pieniędzy na dokształcanie2008-08-10 11:22:53Jesteśmy euronieukami. Nie chcemy się dokształcać. Pod tym względem gorzej od nas wypadają tylko Czesi, Hiszpanie i Rumuni. Z najnowszych badań ośrodka IPSOS wynika, że mniej niż połowa (47 proc.) Polaków chciałaby poszerzać wiedzę po ukończeniu szkoły czy studiów. |
|
Wszędobylski edutainment2008-07-08 11:56:27Dzięki popularności mediów elektronicznych, gier komputerowych, Internetu, oraz urządzeń mobilnych rośnie również popularność edutainment – jest on coraz częściej wykorzystywany do przekazu wiedzy i umiejętności w najróżniejszych obszarach aktywności społecznej, zarówno w ramach edukacji nieformalnej, jak i poważnych szkoleń zawodowych. |
|
Zorganizowane działanie2008-03-26 16:51:41Warto zastanowić się nad tym, co tak naprawdę daje nam zorganizowane działanie w naszym życiu i w naszej pracy? Po co tworzymy plany i projekty? I dlaczego przedsiębiorstwa i firmy tak chętnie posiłkują się projektami przy budowaniu i motywowaniu zespołu? |
|
Pakiet antykryzysowy trafił do Sejmu2009-06-14 20:36:24Do Sejmu trafiła część projektu tzw. pakietu antykryzysowego, dotycząca zmian w prawie pracy, m.in. elastycznego czasu pracy i umów na czas określony. Pakiet antykryzysowy to 13 punktów ustalonych w końcu marca przez pracodawców i związki zawodowe. Większość z nich to propozycje zmian w prawie pracy, mających na celu utrzymanie zatrudnienia w czasie kryzysu gospodarczego.Rozwiązania zawarte w skierowanym do Sejmu projekcie "o pomocy państwa w przeciwdziałaniu rozwiązywaniu z pracownikami stosunków pracy z przyczyn niedotyczących pracowników" mają charakter przejściowy i będą obowiązywać do 31 grudnia 2011 r. Część przepisów dotyczy wszystkich pracodawców, niezależnie od ich sytuacji finansowej, a część tylko tych, którzy w czasie kryzysu znajdą się w przejściowych kłopotach. |
|
Nowoczesny sprzedawca2009-07-02 10:35:02Nowoczesny sprzedawca to osoba, która chce odnieść sukces na rynku, żeby to osiągnąć musi zatem być skuteczna w działaniu. To firmom zależy najbardziej na tym, aby pozyskać człowieka, który okaże się dobrą inwestycją, przynoszącą zyski dla ogółu pozyskując odbiorców na swoje towary lub usługi. |
Szkolenia inne Językowe asertywność Do ustalenia
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.